duminică, 8 mai 2011

Do it like a dude !

Si pentru ca m-a intaratat mai devreme o prietena (Cri) cu o postare pe care am citit-o pe blogul ei legata de textele pe care le folosesc unii baieti pentru a agata o fata, o sa incerc sa ma apropii si eu de subiectul cu pricina.
In primul rand, detest textele siropoase, vulgare, indiscrete chiar, si fara sens, in incercarea diseperata a unora de a ma agata, insa ele nu duc nicaieri oricum. Nu consider ca e normal ca un baiat pe care il cunosc pe net de aproximativ 5 minute sa-mi ceara id-ul, numarul de telefon, ba mai mult...sa aiba pretentia sa ies cu el in oras cat se poate de curand. Guys, inteleg ca poate sunt fete care raspund avansurilor voastre, inteleg de asemenea ca voua va place sa agatati non-stop si ca unele fete chiar pica in plasa, dar faptul ca eu nu fac parte din acea categorie de fete nu prea conteaza pentru voi, asa-i?! Prefer o persoana cat de poate de simpla, de normala si cu rabdare. Daca vedeti ca nu ma misca in niciun fel textele voastre, abandonati misiunea ! Vorba aia, daca vezi ca fata nu vrea, de ce insisti? Nu imi tresare inima din piept si nici nu am fluturi in stomac daca exagerati pana la refuz dorind sa va dau datele mele de contact, in cel mai bun caz o sa va evit la nesfarsit; in cel mai rau caz s-ar putea sa va zic vreo doua cu frumosul sa ma lasati in pace, iar apoi sa va evit pana va saturati, asta pentru ca nu suport obsedatii si sincera sa fiu am dat de cativa pana in momentul de fata.
In al doilea rand, se pare ca nu s-au imbunatatit deloc lucrurile, de la postarea mea din 17 aprilie si pana acum. Tin sa va anunt ca am dat de aceeasi oameni plini de ei si fara bun simt.
La final, as vrea sa le vand baietilor niste ponturi legate de "arta agatatului" (ironica): faceti lucrurile cu cap, fiti isteti si nu va grabiti. O fata care pica imediat in plasa ta, va pica la fel de usor in plasa oricui. O fata care e cu picioarele pe pamant, va analiza situatia si iti va da okay-ul atunci cand va simti ca e momentul oportun pentru a te cunoaste si mai bine. Voi decideti ce tip de fete cautati si in acelasi timp ce fel de persoane suneti si ce asteptari aveti de la voi si de la cei din jurul vostru. See you soon ! :)

8 comentarii:

  1. Stii ... matematic vorbiind ai mai multe sanse sa "atingi telul" avand o rata de incercare deasa si o cantitate mare. Timpul e scurt si in gandirea unora daca stai sa-ti futi creierii si timpul pe 1 singura chestie (care 99% se dovedeste a fi casabila) mai bine incerci "la mai multe capete" cum se spune... Iar prin "atingerea telului" ma refer la sex. Oricat de pudibunzi am putea fi, nu putem ignora faptul ca , in esenta, actul sexual este instinctul primordial imposibil de ignorat... pe scurt, sitetizand toata poliloghia - "Cu cat mai mult, cu atat mai bine, caci esecul e inevitabil"

    RăspundețiȘtergere
  2. A trebuit sa citesc de cateva ori, ca sa inteleg ceva :)) asa faci si tu ca sa-ti atingi telul? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si păunul face la fel (doar cu o abordare mai diferita) numai ca, spre pierdea lui, incearca sa atraga doar o femela, pe cand noi -oamenii- avand gandirea dezvoltată incercam mai multe in acelas timp, creste sansele de reusita. Iar cat despre mine... postul nu facea referire la mine si imi place sa cred ca nu fac parte dintr-o mare masa...

    RăspundețiȘtergere
  4. oh, good :) dar nu totul in viata asta e legat de sex si de reproducere :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil ati auzit vorba aceea sau macar ati gandit-o "noi ne credem cei mai buni la ceea ce facem" lucru care ne da o anumita incredere in sine , stiti ceva de genul "i'm the best at what i doo" ( lucru care se intampla si intr-o haita de lupi cu masculul alpha )insa aceea este alta poveste ,ce cred ca vroia bogdan sa spune e ca ne asemanam in anumite priviinte cu animalele dar suntem capabili sa ne deosebim de ele insa unii aleg sa nu o faca :)
    Aceasta imaturitate mentala am trait-o pe pielea mea cu Andra si din pacate am platit consecintele , suntem prea disperati "in our quest throu life" la fel si paunul , la fel si lupul la fel si barbatul si lasam sa treaca pe langa noi cea ce conteaza cu adevarat..o vorba dulce..o mangaiere cand ai nevoie de ea..o prietenie

    RăspundețiȘtergere
  6. :( don't know what to say ;\ >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. i know the feeling , e greu sa incep o conversatie cu tine dup atata timp , mai ales ca nu stiu ce reactie o sa ai si ce consecinte asupra sanatatii mele vor uram :))

    RăspundețiȘtergere