luni, 25 iulie 2011

Hello, summer !

Dragii mei, a trecut ceva timp de cand n-am mai postat nimicuta pe blog, dar acum am tot timpul din lume sa o fac. Nu-mi vine sa cred ca am terminat facultatea, ca am trecut cu brio de licenta si ca in toamna urmeaza masterul. Acum e momentul sa ma bucur de o vacanta bine-meritata. Teoretic, cel putin, m-am gandit sa fac multe lucruri vara asta. Practic, mai vedem...
Voi cum va petreceti vacanta/concediul? Speram sa nu spun asta, dar eu deja incep sa ma plictisesc. De parca nu ar fi fost de ajuns, majoritatea prietenilor mei sunt plecati (job/vacanta/alte motive). Vara care tocmai a trecut a fost frumoasa si plina de surprize, vara asta pare a fi diferita. As pleca undeva, oriunde, sa uit de oboseala si de stres. As pleca, da`n-am cu cine (laughing). Pana una, alta, va doresc o vara frumoasa, plina. Sa ne auzim cu bine ! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu